Sign in to follow this  
Followers 0
loftycomfort

The travelling goodies box aka MAFIA Box

246 posts in this topic

I rummaged through it yesterday, found some stuff, and added a pile of stuff!

Don's got it.

Cheers

H.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope you guys have bothered to update the included inventory list.

We've deviated from the route a bit (see first post). Oh well that's ok as long as someone sends it to Smithery in Ottawa.

Thx

Terry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes :jaw-dropping: I updated the inventory, it will be on it's way to Emil shortly.

Don

Edited by DONG

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHA,

And I pulled/added stuff, and left DonG to to the paperwork!! awsome!

Cheers

H.

Share this post


Link to post
Share on other sites
This sounds very cool. I'd be in if anyone wants to start a US box.

I've got several items that I'm not going to use that could go in there.

What could we call our's?

John

I'm way in. Who wants to start/organize.Thats the coolest idea.I've got loads of stuff I don't want but can't throw away.I could assist in starting this up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The box will be shipped Friday to Emil via ExpressPost.

Sorry for the delay just a little broke at the moment :salute:

Don

Share this post


Link to post
Share on other sites
The box will be shipped Friday to Emil via ExpressPost.

Sorry for the delay just a little broke at the moment :cheers:

Don

All good, Once I have it I'll add what I have and update the list then send it off to Smithery....

:whistle:

Emil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Received yesterday and forwarded to Smithery today I would say a little more stocked.

Pretty well rounded representation of all 4 A/C scales.

List has been updated with additions and items removed have been crossed off the list.

<_<

Emil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mafia box arrived this afternoon. Haven't opened it yet, but there's significant weight to it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haven't opened it yet, but there's significant weight to it.

Speaking of which, does anyone on the list after me want a cat?

:coolio:

Cheers,

Sean

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speaking of which, does anyone on the list after me want a cat?

;)

Cheers,

Sean

Why do images of Chevy Chase in Christmas Vacation come to mind? :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mafia box arrived this afternoon. Haven't opened it yet, but there's significant weight to it.

Hang on a sec, you have PATIENCE??? that is just crazy!, I'd had the knife in my hands when the postie showed up a the door! yelling "GIVE ME THAT"

lol...

Hope there's some good stuff in it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No items taken out, but 13 more put in. Maybe next time through something will jump out at me.

Box heads Cheetah's way on Wednesday.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No items taken out, but 13 more put in. Maybe next time through something will jump out at me.

Box heads Cheetah's way on Wednesday.

well that answers one question I had. I was wondering if it was ok to put multiple items in the box.

Just sent you my address Kevin.

Ill be needing yours next Dave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, for the delay. Just had a chance to get to PO this aft. Just over 2 kg (incl box) of stuff heading Charlie's way as of today. Delivery scheduled for Tues.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry, for the delay. Just had a chance to get to PO this aft. Just over 2 kg (incl box) of stuff heading Charlie's way as of today. Delivery scheduled for Tues.

Right on schedule Kevin, received the big box of goodies today. No kidding about it being heavy. I went trough it quickly and picked out a few items I can use, gonna run trough it again tomorrow before I try and decide what I will contribute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Right on schedule Kevin, received the big box of goodies today. No kidding about it being heavy. I went trough it quickly and picked out a few items I can use, gonna run trough it again tomorrow before I try and decide what I will contribute.

Some neat stuff eh... I was kinda surprised at what I figured I could use. I stuck the burst pack in just so the stuff wouldn't bounce around. There was stuff I wish I could take but didn't because I know I'd take forever and 100 years to get at it.

:cheers:

Emil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Package is on its way to Bridgewater Nova Scotia now

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ron

I don't see why not.

Don

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can I still join in?

Ron

Ron,

You've been added to the participants list (see first post). Since the box just left Ontario, you will get your turn the next time it comes back.

Cheers,

Terry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ready to ship box - sent PM to Scooby, but no reply yet, Should I wait or sent to another person?

DaveT

Edited by taylorde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ready to ship box - sent PM to Scooby, but no reply yet, Should I wait or sent to another person?

DaveT

PM sent, sorry for the delay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoob has the box, time to ship to Sean.

Nice stuff in there, I have a suggestion, when the box reaches the last person why don't we swap with the traveling American box and ship in the reverse order? It would only have to cross the border once.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0